27 листопада 2019 року у Вільненському навчально-виховному комплексі «Школа- дошкільний заклад» відбувся районний семінар-практикум для заступників директорів з виховної роботи закладів освіти Новомосковщини.
Метою семінару було:
- визначення пріоритетних напрямків роботи освітнього закладу щодо створення і збереження безпечного освітнього простору з метою успішної соціалізації учнів;
- поглиблення знань про особливості правового захисту дітей як соціально вразливої категорії;
- практичний аналіз ефективності діяльності сучасного закладу за допомогою використання інноваційних технологій;
- обмін досвідом між педагогами щодо здійснення діяльнісного підходу у формуванні безпечного середовища у ЗЗСО;
Сам же семінар складався із двох частин: ТЕОРЕТИЧНО-КОНЦЕПТУАЛЬНИЙ МОДУЛЬ (Міні-інсценізація «Права дитини у казках»; Аналітичний огляд «Соціально-правовий захист дітей як стратегічний напрямок освітньої діяльності закладу»; Інтерактивний діалог «Світ без насильства») та ПРАКТИЧНИЙ МОДУЛЬ (Заняття з елементами тренінгу «Торгівля людьми: як уберегтися від сучасного рабства»; Арт-майстерня «Символ безпечної школи»; Калейдоскоп обміну досвідом «Почуйте серцем голос дитини»; Музична альтанка «Мелодія щасливого дитинства»; Підведення підсумків семінару).
По завершенню семінару присутнім надали наступні рекомендації:
- Продовжити системну роботу щодо створення і збереження безпечного освітнього простору у сучасному закладі для успішної соціалізації підростаючого покоління.
- Актуалізувати у педагогічному колективі особистісні установки на безконфліктну поведінку і конструктивне спілкування з учнями та колегами, мотивацію не залишати без уваги прояви насильства, негайно втручатися для їх припинення і надавати допомогу залученим сторонам.
- Формувати у здобувачів освіти уміння і навички конструктивного ненасильницького спілкування, розвитку і підтримки здорових міжособистісних відносин, використовуючи ціннісно-мотиваційну сферу
- Активізувати профілактичну роботу з батьківською громадою шляхом надання інформаційної підтримки, навчання та консультування їх з питань виховання дітей без застосування насильства і розвитку у них особистісних і соціальних навичок.