У Новомосковську підвели підсумки роботи зі зверненнями громадян у 2018 році

Протягом 2018 року робота зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Новомосковської міської ради велася відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядження голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 14 лютого 2017 року № Р-63/0/3-17 «Про роботу зі зверненнями громадян у 2016 році та підвищення її ефективності у 2017 році».

На розгляд до виконкому від громадян міста у 2018 році надійшло 3268 звернень, з яких: 1567  звернень безпосередньо до виконкому, 505 звернень – через контакт-центр «Гаряча лінія облдержадміністрації» та 1196 звернень – з державної установи «Урядовий контактний центр».

До керівництва виконкому протягом 2018 року на особистому прийомі звернулось 219 громадян, що на 13,4 % менше ніж в 2017 році – 253 гр., це 14,0 % від загальної кількості звернень.

Протягом 2018 року до виконкому від органів влади вищого рівня надійшло 30 звернень громадян (1,9% від загальної кількості), проти 78 за звітний період 2017 року.