У Новомосковську на річці Самара відновив роботу вантажний причал

У місті Новомосковську було відновлено роботу вантажної пристані та розпочато роботи по перевезенню вантажів по річці Самара. За інформацією Центру транспортних стратегій перевезення вантажів річковим шляхом до Новомосковська здійснюються з середини літа поточного року.

«Під нову трасу Дніпро-Решетилівка підрядник поставив за 3 млн євро завод Marini біля невеликого міста Новомосковськ. Місцевий бізнесмен через рік зорієнтувався, купив занедбаний причал, зробив перевалку, купив пару барж, прийшов в ОДА і каже - познайомте з дорожниками, буду їм річкою возити щебінь і пісок», - розповів на своїй сторінці в Facebook Юрій Голік, радник колишнього голови Дніпропетровської ОДА Валентина Резніченко.

Як з'ясував ЦТС, мова йде про компанію ТОВ «Пристань Новомосковськ». У коментарі керівник компанії Максим Орлов повідомив, що причал був придбаний у власність, а річкові перевезення по Самарі компанія почала здійснювати з липня 2019 року. Він уточнив, що зараз у флоті несамохідних суден «Пристань Новомосковськ» тільки одна 700-тонна баржа, але є плани по розширенню флоту. Також у власності компанії є один буксир.

Причал розташований приблизно в 25 км від місця впадання р. Самари в р. Дніпро. За словами Максима Орлова, в даний момент на ньому встановлені два 5-тонних портальні крани, також є фронтальний навантажувач. Ведуться роботи по модернізації причалу.

Компанія перевозить по річці переважно будівельні вантажі, зокрема, щебінь з кар'єрів, розташованих біля берегів Дніпра. Одержувачі знаходяться не тільки в Новомосковську, але і в таких містах, як Павлоград та Перещепине.

Вище по річці вантажоперевезення не виконуються, а на відрізку між Новомосковському і гирлом Самари є проблеми з прохідними опадами. Зараз глибини на ділянці складають 1,6 - 1,7 м, але, за словами директора ТОВ «Пристань Новомосковськ», для покупки більш містких барж глибини потрібно збільшити до 2,0 - 2,2, а в ідеалі - до 2,5 м.