У Новомосковську відбулось чергове засідання виконкому

20 вересня 2021 року, під час чергового засідання виконавчого комітету Новомосковської міської ради було розглянуто понад 50 питань черги денної.

Загалом члени виконкому затвердили заходи на День міста та інші важливі питання життєдіяльності Новомосковська.

Бурхливого обговорення набули питання, щодо підняття тарифів на різні види послуг для містян, такі як:

- тарифу на вивезення твердих побутових відходів (ТПВ);

- тариф на перевезення пасажирів у міському громадському транспорті.

Член виконавчого комітету, а також депутат Новомосковської районної ради від ПП "Європейська солідарність" Сергій Горошко висловив свою незгоду щодо різкого підвищення тарифів.

Так, у проєкті щодо затвердження тарифів ТОВ “КОМСІТІ” на послуги із вивезення твердих побутових відходів на території міста Новомосковська мова йде про подорожчання більше ніж на 35%.

“Такий різкий зріст тарифу просто нереальний для містян. У попередні роки подорожчання відбувалося поступово. А цього разу тариф збільшується одразу на 7 грн., тобто з 19,50 грн до 26,40 грн. на кожного члена сім'ї”, - зазначив Сергій Горошко.

До аргументів Сергія Горошка інші члени виконавчого комітету, на жаль, не дослухались і більшістю голосів затвердили підвищення тарифу на вивезення ТПВ.

Інше, не менш важливе питання стосувалося затвердження тарифу на послуги з перевезення пасажирів та багажу на міських автобусних маршрутах загального користування.

Запропонованим проєктом проїзд у міському транспорті передбачається збільшити з 7 грн. до 10 грн. Це при тому, що на початку року перевізники були згодні перевозити пасажирів за тарифом 8 грн.

Сергій Горошко наголосив, що різке зростання вартості проїзду негативно вплине на і без того скрутне матеріальне становище новомосковців. Він запропонував відкласти дане питання для додаткового вивчення та доопрацювання. Дана пропозиція була підтримана членами виконкому.

Найближчим часом зі схваленими рішеннями можна буде ознайомитись на офіційному сайті Новомосковської міської ради.