У Новомосковську абоненти провайдера Фрегат залишилися без інтернету

Третю добу поспіль мешканці Новомосковська, які користуються послугами провайдера "Фрегат", періодично залишаються без інтернету. Не дивлячись на це, сам провайдер інформацію про постійні перебої та відсутність інтернету повідомив на своїй сторінці у Facebook лише учора, 10 січня.

Користувачі "Фрегата" зазначають, що за дві доби жодна техпідтримка - ані в соцмережах, ані телефоном, - не відповідала. В свою чергу, на офіційному сайті остання новина компанії опублікована у травні 2018 року.

Вчора, 10 січня, близько 22:00, адміністрація провайдера у Facebook нарешті повідомила, що в даний момент наявні складнощі з сервером авторизації.

"На жаль, через велику кількість звернень, може бути недоступна техпідтримка. На телефонній лінії також черги. Ми просимо Вас утриматися від додаткових дзвінків і повідомлень в соцмережах, оскільки про проблему нам відомо", - йдеться у повідомленні.

Наразі без інтернета частково залишилися мешканці Дніпра, Підгороднього, Новомосковська, Черкаського та Гвардійського.

Соціальні мережі кишать розлюченими коментаріями абонентів провайдера, через якого підприємства втрачають гроші, а для приватних користувачів інтернет буває єдиним засобом зв’язку.

Сам провайдер намагається виправдатися та заспокоїти користувачів.

 

За матеріалами Дніпроград

 

Комментарии