Фахівці Новомосковського центру зайнятості продовжують проводити онлайн-вебінари для безробітних

Нинішній ритм життя вимагає від нас постійного навчання й удосконалення набутих вмінь, знань та навичок. Тому для безробітних Новомосковського МРЦЗ проводяться інформаційні й консультаційні вебінари. Так, днями проведено вебінар «Підготовка резюме» для 7 зареєстрованих безробітних.

Під час заходу учасники ознайомились з особливостями складання резюме: його структурою та наповненням кожного блоку резюме; розглянули питання вартості фахівця на ринку праці, особливості використання фото в резюме та ін..

Крім того, зі слухачами було розглянуто питання складання супровідного (мотиваційного) листа, що діє на емоційному рівні та підсилює резюме шукача роботи. Захід супроводжувався презентацією, тому учасники мали можливість сприймати інформацію не лише аудіально, а й візуально.

Пізніше в  Новомосковському міськрайонному центрі  зайнятості  пройшов  ще один онлайн-вебінар на тему «Загальні питання зайнятості».

Під час планування вебінару фахівець з профорієнтації керувалась зверненнями клієнтів на гарячу лінію Новомосковського міськрайонного центру зайнятості. Головні з розглянутих на вебінарі питань стосувались роботи служби зайнятості та інформації, щодо отримання послуг в період карантинного режиму; при цьому увагу під час заходу приділили сучасним формам роботи, в тому числі,  з використанням веб- ресурсів служби зайнятості, таким як,  індивідуальні консультації стосовно пошуку роботи, вебінари, онлайн -профконсультації та профінформаційні послуги онлайн, можливості платформи з профорієнтації, створення електронного кабінету шукача роботи (ЕКШ).

Розглянули під час вебінару  також особливості  відвідування центру зайнятості  та послуги служби зайнятості, які будуть доступні клієнтам в повному обсязі після припинення карантинного режиму. Наголосили на змінах, які відбулись на ринку професій в зв’язку з запровадженням карантину та виділили важливість особистої відповідальності за пошук роботи. Обговорили можливість отримання клієнтом консультацій з працевлаштування електронними засобами та телефонними засобами зв’язку.

На вебінарі приділили увагу  питанням легальної зайнятості та  гендерної рівності людини під час працевлаштування, визначились з поняттям страхового стажу, розглянули особливості працевлаштування в період послаблення карантину.